Laatste week Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Koster - WaarBenJij.nu Laatste week Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Koster - WaarBenJij.nu

Laatste week Paramaribo

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

13 Juli 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Eindelijk weer een nieuw bericht. Ik ben niet naar Brokopondo gegaan. Steef heeft haar ticket verlengd en kon niet meer mee met de medische zending dus hebben we er maar voor gekozen om samen hier Paramaribo onveilig te maken.

Stage was vorige week donderdag afgelopen. We hadden vrijdag een vrije dag genomen, ja dat kan hier zomaar, valt niet op.
Voor de rest zijn we veel aan heeft feesten. De verhalen zijn niet voor deze site bestendigd, maar die horen jullie nog wel.

Dinsdag (17 juli) vliegen we om 19.15 uur vanuit Paramaribo. We komen dan rond 9 uur aan in Nederland ('s morgens). Als het goed is, want de vluchten hebben steeds vertraging.

Voor de rest liggen we veel in bed en slapen we veel. Ik heb zo veel geslapen de afgelopen dagen dat ik klaar wakker ben.

Afgelopen zondag ben ik naar de ouders van Radah (collega Vrederust) geweest. Dit was echt heel leuk! Ik ben vol gestopt met eten: nasi, loepia's, pastij, van alles en lekker vers fruit uit de tuin. Meneer Changoe heeft me allemaal dingen laten zijn in Paramaribo en we zijn over de grote brug geweest (we hebben hier een hele grote brug van 1,5 km lang waar iedereen vanaf springt).

We proberen iedere dag nog wat te doen. Zondag gaan we naar de tante van Ingrid (collega Compaan). We zouden eigelijk dinsdag gaan, maar Stephanie was niet lekker, dus we hebben de afspraak verzet.

We hebben gister ook dozen op de post gedaan, die gaan mee met het vliegtuig en dan betaal je 2,5 euro per kilo. Ik heb 15 kilo verstuurd. Scheelt weer een hoop (dan hoef ik dat niet op het vliegveld te betalen). We konden wel dozen kopen, maar we hadden onze eigen tape mee moeten namen!! Dacht dat het een grapje was.. Maar niet dus. Steef is toen op zoek gegaan naar tape en we hebben het gevonden.

Dinsdag kom ik dus weer naar huis. Aan de ene kant heb ik nog geen zin, maar aan de andere kant wil ik ook wel weer naar huis!

Dit was het weer. Mijn laatste bericht (denk ik) uit Suriname!! Ik hoorde dat het iets beter weer is geworden?! Hier is het nog steeds warm, ondertussen al weer donker.
Mensjes, tot snel en bewaar wat warmte voor me!! XX

  • 13 Juli 2007 - 22:05

    Cockie :

    Hoi Joyce
    Je laatste dagen zijn dus inzicht in Parimaribo,ben benieuwd naar je laatste verhalen en fotos.Komen jullie met zijn tweeen naar Nederland terug???????????
    Een hele prettige terugreis en we zien je weer in Holland!!!!!!!!!!
    groetjes de poelukkers

  • 14 Juli 2007 - 09:52

    Je Vader:

    beesten benne jullie met al dat feesten maar dat is goed afgelopen als je thuis bent, mag je voorlopig niet de deur uit. hahahaha. Nou meid nog een paar dagen en dan zien we je weer. Zijn benieuwd.
    Tot woensdag
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 15 Juli 2007 - 09:01

    Peggy:

    Joyceline....
    Ben echt jaloers op jullie dat jullie daar nog zitten!Ik hoor alle verhalen wel als jullie weer terug zijn!
    Alvast een hele goede terugreis... en geniet lekker van de laatste dagen daar!

    kus

  • 15 Juli 2007 - 20:25

    Ben Van Galen:

    Dag Joyce en Stephanie,
    goede reis terug en ik hoop jullie snel te spreken (per mail in de vakantie galenco@zonnet.nl )
    groet,
    Ben

  • 16 Juli 2007 - 07:35

    AN:

    Hé KOSTERTJE

    GOEIE REIS EN BEN BENIEUWD NAAR DE VERBODEN VERHALEN HAHA

    IK GA JE BELLEN ALS JE TERUG BENT

    XXXXXX

  • 16 Juli 2007 - 09:30

    Manon:

    Joy!! Kanjer je bent bijna weer terug. Jij moet alle zon vanuit daar meenemen. Hier is het soms echt om te huilen, ook al is het de laatste dagen lekker. tot snel!! xxxx

  • 17 Juli 2007 - 07:15

    Elly.:

    Nou,ik zou maar goed genieten de laatste dagen,als je terug ben moet je weer aan de slag,geniet er van,
    Ik wens je vast een goede vlucht,en tot ziens.

  • 17 Juli 2007 - 21:15

    Kim:

    Hey!

    als het goed is zit je nu in het vliegtuig en ben je morgenochtend terug!

    ik ben benieuwd naar alle verhalen!

    tot snel!

    Dikke kuss Kim

  • 18 Juli 2007 - 06:13

    Mark Kampers:

    Heey ben je eindelijk weer terug en hoe was het in suriname van je grote vriend mark kampers ( haaahahahah)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Van 26 april tot 18 juli ga ik naar Suriname. Ik ga stage lopen in het St. Vincentiusziekenhuis in Paramaribo. Als ik daar ben zal ik er natuurlijk een groot feest van maken en ook veel trips maken!!! IK HEB ER ZIN IN!!!

Actief sinds 28 Nov. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 24826

Voorgaande reizen:

26 April 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: