Zwaai zwaai coctailparty!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Joyce Koster - WaarBenJij.nu Zwaai zwaai coctailparty!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Joyce Koster - WaarBenJij.nu

Zwaai zwaai coctailparty!!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

09 April 2007 | Nederland, Rijswijk

Afgelopen donderdag (5 april) hadden we een klein feestje met ons HBO-V clubje: een coctailparty!! Een echte 'zwaai zwaai coctailparty' als afscheid.. Het was super gezellig!
Volgend cluster wordt het allemaal anders:

Eef, Ot en Nouk naar Peru
Steef en ik naar Suriname

En dan blijven Sanne, Flo en Clau over! Jullie moeten het zonder ons doen! Vandaar ons laatste officiele samenzijn.

Het was een heftig feestje.. Veel coctails gemaakt en om (ongeveer) half 12 vertrokken naar de stad.
Silly's en Het Paard onveilig gemaakt (discotheken/bardancing)!!

Meiden, ik ga jullie super missen!! Eef, Ot, Nouk: jullie gaan al lekker vrijdag weg! Vergeet me niet! Veel mailen en we meten 18 juli weer!!

San, Clau, Flo: Veeeel succes met de stage en laat zijn wat voor onderzoekers jullie zijn! En vergeet ook niet te mailen :)

• 09 April 2007 - 12:47

John:

leuk hoor

• 10 April 2007 - 13:20

Manon:

Het kutje! Ga je wel missen hoor!!

• 10 April 2007 - 21:28

Judith:

Nou chick,
    Hier is dan een berichtje van de Peruaan. Ik schrik wel een beetje hoor als ik die site van je open met die blote borsten bovenaan. nice pictures. zeker dat dat een top avond was. Nou niet teveel traantjes laten want je gaat het super naar je zin hebben in suriname. En onthoud goed je zit maar twee grenzen van ons verwijderd.
    liefs kus

• 12 April 2007 - 19:54

Cock:

Joyce ik ga je dagboek in de gaten houden en veel plezier in Suriname.
    Ga genieten van die lekkere dikke lippen!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 15 April 2007 - 09:37

Mama:

hier een berichtje van je moeder. Ik zal je onwijs missen en ik ben blij als het 17 juli is, maar ik hoop dat je eenonwijs leuke tijd met stefanie zal hebben, leuk werk en leuke collega's en niet teveel roti en pasteitjes eten want danzitten alle kilo's er binnen 3 maanden weer aan. ik weet nu een beetje hoe ik moet computeren en zal dan ook veel berichtjes sturen. tot mails en groetjes van mij.

• 22 April 2007 - 09:19

Mamaleu:

leuke foto's allemaal en als je daar even veel plezier hebt als hier met de voorbereidingen komt het allemaal goed.