Druk druk druk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Koster - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Koster - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

22 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo lieve mensjes,

Daar ben ik weer. Hoe is het in Nederland? Ik ben vanmiddag oma Koster aan de telefoon gehad en die vertelde mij dat het wel weer redelijk weer was.
En wat hoorde ik nou? Een wilde aap in Rotterdam? Gezellig! Ik dacht dat hier wilde beesten zaten!

Alles gaat nog steeds goed. Wel veel regen. Aankomend weekend gaan we van vrijdag op zaterdag naar Brownsberg. Dat moet echt heel mooi zijn met brulapen enzo en hele mooie watervallen. En dan vertrekken we zaterdag naar een andere plek in de binnenlanden en daar varen we heen met een boot. Daar hebben we dan 's avonds een full moon party (terwijl het geen volle maan is) en daarvoor een BBQ. Heb er echt heel veel zin in, alleen hoop ik zo dat het droog is!!!

En dan hebben we natuurlijk nog mijn collega Elly, die komt zaterdag aan. En dan hebben we zondag 3 juni een feest, want haar broer is jarig. En ik mag mee!! Ik heb haar zus al ontmoet, nog een Elly!! Heel grappig.

Afgelopen zondag zijn we naar Overbridge geweest. Dat is een plek aan het water in de binnenlanden. Echt een heel mooi gebied. We hebben daar een hangmat gehuurd en daar de hele dag in liggen relaxen. We waren echt moe want we hadden een korte nacht gehad. Die avond daarvoor waren we naar TMF on tour geweest. Was heel gezellig. Ik sta met Jeroen Post en Jeroen Nieuwehuizen op de foto. Die foto's komen nog.
Terug naar Overbridge. Het regende de hele dag, dus we moesten elke keer uit onze hangmatten klimmen die op een open plek hingen. Op een gegeven moment hebben we de hangmatten maar verhuisd, want we werden te nat. Toen hebben we lekker in een open hut gehangen, echt heel lekker. Het was een leuke dag. Daarna weer bij de Mac gegeten, Sonja moet echt weer komen helpen als ik terug ben!!! Mam, dan gaan we weer aan Sonja!! Dus bereid je maar voor!!

Dit was het weer even voor nu. Ik kan heel moeilijk foto's op me site zetten want internet is nog steeds gigantisch traag! Ik probeer er zo veel mogelijk op te zetten!! Ik ga nu weer een poging wagen.

Dikke kus!

  • 24 Mei 2007 - 07:06

    Serap:

    Weet je zeker dat je niet op vakantie bent in plaatst van op de stage?????

    Kus Kus Kus

  • 24 Mei 2007 - 15:57

    Jeanine:

    Heeey Joyce!

    Leuk al je verhalen hoor! Je beleeft genoeg zo te horen en in het ziekenhuis is ook genoeg te zien!

    Nou ik ben alleen maar druk met verpleeghuismensen wassen...griep...zieken...mega druk...dus veel mensen wassen. Verder niet echt spectaculaire dingen. Beetje tensie meten, medicatie, prikken en wondjes, thats it. Maarja joh, het is er wel uit te houden ;)

    Hier is het nu lekker weer ja, maar het gaat alweer minder worden hoorde ik :(

    Sprak Jessica, ze vertelde dat jullie nog ff hadden gemeet! Leuk man!

    Nou geniet lekker daar! En ik lees je verhalen wel weer!

    xx Jeanine

  • 25 Mei 2007 - 07:22

    An:

    HOI KOSTERTJE

    EINDELIJK HAD IK TIJD OM AL JE GEWELDIGE MAAR VOORAL GRAPPIGE VERHALEN TE LEZEN

    TIS NET WAT SERAP SCHRIJFT BEN JE ECHT NIET OP VAKANTIE EN DAT JE AF EN TOE FF HET ZIEKENHUIS IN LOOPT OM TE KIJKEN WAT ER AAN DE HAND IS HAHA

    WAT HEERLIJK VOOR JE DAT JE HET ZOOOOOOOO NAAR JE ZIN HEBT
    IK ZIT MET PLEZIER JE VERHALEN TE LEZEN

    KOM MAAR OP MET NIEUWE VERHALEN EN FOTO`S

    DIKKE KNUF UIT HET HAAGIE

  • 27 Mei 2007 - 11:53

    Papa:

    zo joyce we zijn weer thuis. lekker bruin. je maakt wel van alles mee zeg. lijkt me wel indrukwekkend om sommige dingen zo te kunnen bekijken. kijk uit met de drank he. (grapje)
    we spreken mekaar weer gauw na je "stapweekeinde".

    xxxxxxxxxxx je vader

  • 27 Mei 2007 - 14:47

    Mama:

    heb op t.v. gezien hoe giganties veel water er is gevallen in suriname.
    Ik hoop dat als je die week naar de binnenlanden gaat dat het dan weer wat begaanbaar is.
    Wij zijn in ieder geval lekker bruin en gaan zo om af te kicken eten bij de Griek op Kijkduin.
    Ik schrijf morgen een lange mail.
    Doe voorzichtig.
    Kusje mama.

  • 27 Mei 2007 - 20:40

    Je Sisterr:

    hee lieverd.. so jij maakt ook wat mee zeg hahah je heb me heel tevertelle als je terug komt!!! haha ik ga volgende week met oma naar blijdorp;) ff kijke naar di gekke aap hahah love you xxx

  • 27 Mei 2007 - 22:03

    Cockie :

    Hoi Joyce
    Meisie wat maak jij veel mee,het is leuk omdit allemaal van je te lezen we blijven zo lekker op de hoogte.Ok wij hebben het weer fantastich gehad,alleen het weer was iets minder,maar daardoor echt NIET minder genoten!De annecdotes hoor je vast van mams!Wij hebben samen een metamorfose ondergaan!!!!!!!
    Oom Wim is nog steeds nr.1 voor de Hum....(je weet het wel)gestolen of niet het komt
    goed!!!!!!!!!
    Joyce geniet en werk ze ook nog en dikke kus van ons alle!

  • 27 Mei 2007 - 22:07

    Cockie:

    p.s.
    mams kan goed met palen omgaan!!!!!!!!!!

  • 28 Mei 2007 - 10:18

    Deb:

    Heey Josje,
    Ik vind dat het tijd is voor een nieuw verhaal uit Suriname! :D Hoe is het met de mannen, want daar hoor ik niks over! ;) xxx
    P.s. Wij hebben echt hippe moeders! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Van 26 april tot 18 juli ga ik naar Suriname. Ik ga stage lopen in het St. Vincentiusziekenhuis in Paramaribo. Als ik daar ben zal ik er natuurlijk een groot feest van maken en ook veel trips maken!!! IK HEB ER ZIN IN!!!

Actief sinds 28 Nov. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 24832

Voorgaande reizen:

26 April 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: