REGEN!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Koster - WaarBenJij.nu REGEN!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Koster - WaarBenJij.nu

REGEN!!!!!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

28 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Mensen!! Help ons! Ik zit nu bij Malou thuis, en het regent zo gigantisch hard dat ze geevacueerd moeten worden. Het water staat gigantisch hoog!!! Ik kan geen taxi naar huis krijgen. Alle straten staan blank. Onze vaste taxichauffeur Jeffrey kan me komen ophalen, maar zit al een uur op hem te wachten. Het regent steeds harder en het waait niet dus de wolken waaien niet weg!
Het is dus echt een drama. Stéphanie zegt dat het ziekenhuis nog niet onder water staat. Ben benieuwd. Ilja (vriendin van Malou) is nu op Brownsberg. Hoop niet dat het daar zo hard regent.
Ja mam, hebben we het erover dat het in de binnenlanden zo hard regent, nu zijn wij dus aan de beurt.
Nu loopt het water over de rand heen. Dat betekend dat het zo naar binnen komt zetten. Dit is echt zoooo niet grappig!!! Het vervolg horen jullie nog!!! Gelukkig heb ik genoeg zwemdiploma's..

PS: Sorry voor de bulten.. Af en toe kom ik er niet helemaal uit of het nu een u, eu of ui is! Whahaha, ja ik doe HBO!!! XXX

  • 28 Mei 2007 - 21:09

    Cockie:

    Hoi Joyce
    Je gaat toch niet vertellen dat je nu zwemmend terugmoet,he?Ik hoop dat het niet te gek word voor jullie met al die regen.Hopelijk houd het snel.
    Sterkte met de nattigheid,liefs en groetjes van de Poelukkers!!!!!!!!!

  • 29 Mei 2007 - 17:27

    Mama:

    joyce heeft nu een soort voedselvergiftiging en ze is naar de dokter geweest. Ik hoop dat je morgen weer wat beter bent.
    Ik vind het zielig dat je nu daar ligt en niet thuis in bed.
    Sterkte maar en een dikke xxxxxxxx

  • 29 Mei 2007 - 17:54

    Papa:

    sneu dat je een beetje ziek bent . maar hopen dat dat snel voorbij is en dat het water zakt.
    beterschap en snel weer beter

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 30 Mei 2007 - 08:24

    Deb:

    Eindelijk antwoord op DE vraag! ;)
    Je moet je grenzen af en toe verleggen, dus wellicht ook je smaak wat betreft mannen... :D
    Beterschap!
    Kus

  • 31 Mei 2007 - 10:07

    An:

    beterschap kostertje hoop dat je gauw opknapt

    maak anders een kano van een holle boom dan kan je terug varen

    kus an

  • 02 Juni 2007 - 10:19

    Serap:

    Misschien moet je die kikker een zoen geven......om weer beter te worden!

    Beterschap
    xx
    Serap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Van 26 april tot 18 juli ga ik naar Suriname. Ik ga stage lopen in het St. Vincentiusziekenhuis in Paramaribo. Als ik daar ben zal ik er natuurlijk een groot feest van maken en ook veel trips maken!!! IK HEB ER ZIN IN!!!

Actief sinds 28 Nov. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 24831

Voorgaande reizen:

26 April 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: