Spannend!!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Joyce Koster - WaarBenJij.nu Spannend!!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Joyce Koster - WaarBenJij.nu

Spannend!!!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

25 April 2007 | Nederland, Rijswijk

Ooohh nu wordt het toch wel spannend!! Morgen rond deze tijd zweef ik ergens boven de oceaan en dan over 2 uur zit ik in Suriname!!!

Hoop dat het een beetje fatsoenlijk weer is... Het kan mij natuurlijk niet gebeuren dat het hier mooi weer is en dat ik daar dan jaloers op moet zijn!!!

Ik heb vandaag een lekkere drukke dag gehad. Werkbespreking, rondje bewoners, dokter, van alles dus, zodat de dag een beetje snel voorbij gaat. Straks nog even naar een verjaardag en dan een poging doen om te slapen! Ben benieuwd :)

Koffer inpakken: een DRAMA! Je zou denken dat als je al een doos hebt verscheept dat het een hoop bagage scheelt, maar ik had nog wel 5 dozen op de post kunnen doen!! HET PAST NIET!!!

Nou mensjes.. Volgende berichtje zal zijn van uit Paramaribo! Hoop dat het niet AL te lekker weer wordt hier, want dat vind ik niet eerlijk :)

  • 25 April 2007 - 17:14

    Deb:

    En je vergeet te vermelden dat je gister een ontroerend afscheid van de vriendengroep: Het Wiel had! hahaha
    Kus

  • 25 April 2007 - 17:28

    Deb:

    Ahh.. wat een lieve berichten van opa en oma ;)

  • 25 April 2007 - 22:28

    Cockie:

    Joyce,een heel goede vlucht vanmiddag of misschien ben je al in Parimaribo als je dit leest?!Ga straks lekker eten met mams in kijkduin!Veel succes met het uitpakken van je koffer en het inrichten vanje kamer,we horen wel hoe die is.
    Dikke kus

  • 26 April 2007 - 07:32

    Elly.:

    Lieve Joyce,
    Ik hoop dat je een goede vlucht heb.veel succes met de stage,jij red het wel,en tot over een paar weken.
    Liefs,warme brassas.

  • 26 April 2007 - 22:12

    Ouadiaa:

    he lieverd ,hoop dat je een fijne reis gehad hebt en dat je geen moeilijkheden hebt gehad!laterz

  • 27 April 2007 - 08:53

    Marjon:

    JOYCE!! Hoe was je vlucht?? Ben heel benieuwd wat je eerste indruk van suriname is! Wel lief van mij dat ik je nog even kwam uitzwaaien he ;) Ik volg je verhalen hier!
    Kusje

  • 27 April 2007 - 14:22

    Mama:

    Wat een gedoe gisteren op Schiphol he?
    Ben je al een beetje van de schrik bekomen. Gisteren lekker met Cock op Kijkduin gegeten. Heb je ook al een mailtje gestuurd. Mis je nu al.
    Dikke kus.

  • 27 April 2007 - 16:58

    Je Siss:

    heej girl... en is het leuk daar? ik hoop het voor je !!! ik mis je wel hoor! ik bel je snel en let goed op jezelf he boudiejjjj LOVE YOU XXXX

  • 27 April 2007 - 22:59

    Serap:

    Jeetje jeetje jeetje....

    Hoop dat je het erg naar je zin zult hebben..

    Spreek je snel,
    groetjes en dikke kusjes van Serap en Erdal

  • 28 April 2007 - 05:59

    Ouadiaa:

    he schatje,
    heb van san gehoord dat je gisteravond al naar een kickboxwedstrijd geweest ben t met haar broer ,nou dat is nou een goed begin!
    xje

  • 28 April 2007 - 10:45

    Graziella:

    En ben je heel aangekomen
    Doeiiiiiiiiiiii
    Groetjes Graziella

  • 28 April 2007 - 15:24

    Nichie:

    Heeyy Joyce. Is het een beetje leuk daar en heb je een leuke kamer?? Naja vast wel vandaag is het hier erg mooi weer daarzo in Surinama ook? niet te bruin worden he!! dadelijk herkennen we je niet meer. Je oom en je neefie zijn vannacht naar Barcelona gegegaan. Nog heel veel plezier en ik spreek je snel weer.Doeii Doeii en een Dikke Pakkerd Wendy en Karin.

  • 29 April 2007 - 13:34

    Papa:

    spetter,pieter pater loop ik lekker in het water. Ik word lekker nat enz.

  • 29 April 2007 - 14:22

    Ha:

    hi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Van 26 april tot 18 juli ga ik naar Suriname. Ik ga stage lopen in het St. Vincentiusziekenhuis in Paramaribo. Als ik daar ben zal ik er natuurlijk een groot feest van maken en ook veel trips maken!!! IK HEB ER ZIN IN!!!

Actief sinds 28 Nov. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 24837

Voorgaande reizen:

26 April 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: